opc_loader

Garantie / Klachten
Garantie

Alle artikelen die worden verkocht via onze webshop hebben een geldige fabrieksgarantie, verschillend per merk en type. De garantie kan oplopen tot soms wel 10 jaar. Mocht u van de garantie gebruik willen maken, dan verzoeken wij u vriendelijk dit per e-mail bij ons te melden. Wij zullen dit uiterlijk binnen 5 werkdagen in behandeling nemen. Naast de fabrieksgarantie gelden uiteraard de wettelijke voorschriften met betrekking tot garantie en conformiteit.

 

Schade

Het is erg vervelend als een artikel beschadigd raakt. Samen met onze transporteur streven wij ernaar alles schadevrij af te leveren. Het kan echter altijd voorkomen dat er toch schade aan een van de producten blijkt te zijn. Indien dit het geval is dan vragen wij u om dit zo snel mogelijk, uiterlijk binnen 48 uur, per e-mail bij ons te melden. Hoe sneller u de schade bij ons meld, hoe sneller wij een passende oplossing kunnen vinden. Bij schade is het ten alle tijde noodzakelijk om foto's bij te voegen.

 

Klachten afhandeling

Een tevreden klant is voor Wout het allerbelangrijkste. Sinds 1936 is onze slagzin "Kwalitieit heeft een naam" en wij zetten ons dan ook voor de volle 100 % in om het u zo makkelijk mogelijk te maken. Bent u ondanks alle goede wil toch ontevreden over onze service, dan horen wij dat graag. Wij doen er alles aan om u klachten op een nette en snelle manier te verhelpen. U kunt uw klacht melden via e-mail. Mocht de klacht een artikel betreffen dan is het doen toekomen van foto's een pré. 

Bent u niet tevreden over de afhandeling van uw klacht, dan kunt u de klacht schriftelijk indienen bij onze directie. Dit kan uitsluitend schriftelijk naar het volgende adres: Woutlet.nl t.a.v. de Directie Postbus 61060 1005 HB te Amsterdam.